Spring til indhold

Rekruttering til udvikling i din SMV-virksomhed

Oplever du også, at det kan være svært at få medarbejdere nok? At din virksomhed vokser, og I ikke kan følge med udviklingen? At I har for travlt eller mangler kompetencerne til at skabe den udvikling, som egentlig ligger klar i tanken eller på computeren?

Små og mellemstore virksomheder oplever store forandringer, når de vækster. Nogle gange har de kompetencerne og erfaringerne til at imødekomme forandringer. Andre gange får de for travlt, lykkes ikke med sine indsatser, frustreres over manglende viden eller ser økonomien stå i stampe. Oplever du noget af dette i din virksomhed, som måske kan afhjælpes ved en ekstra medarbejder, så tag fat i mig.

Vil du skabe rum for vækst?

Den der lever stille, lever ikke nødvendigvis godt. Tendenser i arbejdsmarkedet stiller krav om for eksempel digitalisering, social og grøn bæredygtighed og øget grad af kommunikation. Vi ved nu, at der kan komme en pandemi, et Brexit, oversvømmelser, mangel på komponenter og så videre, som kan påvirke små såvel som store virksomheder.

Derfor må vi skabe rum for vækst. Udvikle for at undgå afvikling. Den udvikling kan sættes i gang ved at byde et menneske med andre kompetencer, end dem I har flest af, ind i virksomheden.

Sådan foregår det

For at sørge for så godt et match som muligt mellem din virksomhed og den potentielle medarbejder kommer jeg på to virksomhedsbesøg, så vi kan afdække og forventningsafstemme jeres ønsker. Derefter finder jeg en til to mulige medarbejdere til jer, som jeg også forventningsafstemmer med to gange, før jeg sender nogen i jeres retning.

De potentielle medarbejdere vil typisk være ledige, som I til en start kan modtage i tre måneders gratis virksomhedspraktik, eller mennesker fra mit netværk med et ønske om at skifte job.

For at sikre det bedst mulige samarbejde mellem din virksomhed og den potentielle medarbejder står jeg til rådighed for jer og medarbejderen fra første kontakt og i de første tre måneder.

Pris

Prisen afspejler mit tidsforbrug og er ikke et honorar for at lykkes med opgaven. Fører vores samarbejde ikke til et match, betaler du kun for den tid, der er gået med indledende møder mellem os:

  • Forventningsafstemning virksomhed
  • Forventningsafstemning potentiel medarbejder
  • Search
  • Onboarding og støtte til medarbejderen i 3 måneder
  • Administration

I alt 10.400 kr. ekskl. moms.

Hvorfor vælge et samarbejde med Bryder Karriere

Jeg ser et stort potentiale i at koble SMV’ere med potentielle medarbejdere, som kan byde ind med en anden faglighed, end hvad der findes i virksomheden i forvejen.

I 2017 begyndte jeg i et job som administrativ medarbejder i en århusiansk SMV indenfor byggebranchen. Her arbejdede jeg med administration, kommunikation og personale. Det var et atypisk skifte, da jeg kom med en baggrund fra undervisning og vejledning. Skiftet kom i stand på baggrund af min lyst til at bruge mine faglige kompetencer i andre sammenhænge, end jeg plejede. Er du interesseret i min faglige baggrund kan du se mere her.

Efterfølgende har jeg undervist ledige i uopfordret jobsøgning i SMV’er. Altså åbnet øjnene på mennesker, som normalt ikke ser, hvilke muligheder SMV’erne byder på. Varierede arbejdsopgaver, ansvar, direkte sparring med ejerleder, mulighed for at komme med sine egne idéer og så videre.

Værdien skabes, når SMV og medarbejder arbejder sammen om et konkret projekt, der kan styrke virksomheden.

Ring til mig i dag på tlf. +45 30 41 14 71
eller skriv til mig på mail lena@bryderkarriere.dk

Lin, 05-06-2021

“…med udgangspunkt i Lenas klare, konkrete rådgivning, er jeg nu landet i en yderst spændende stilling som Bæredygtighedskoordinator i den kooperative entreprenørvirksomhed JORTONs Kvalitet, Miljø og Arbejdsmiljøafdeling. Jeg havde ikke oprindeligt været opmærksom på, at min kombination af kompetencer kunne være relevante i byggebranchen, men Brydermodellens opfordring til at se væsentligt bredere på feltet af interessante virksomheder, med fokus på at blive klogere på brancher og få sparring direkte fra virksomhederne, var medvirkende til, at jeg nu har fundet det helt rigtige faglige og kollegiale match og en ny måde at bidrage til innovativ, grøn forretningsudvikling på.”